Antell: Tekoälystä apuälyä ravintoloiden kehitykseen

Miten tekoälyä voi kouluttaa kasvun tueksi perinteisessä palveluliiketoiminnassa? Jaksossa vieraana kolmannen polven perheyrittäjä, Antellin toimitusjohtaja Tomi Lantto. Muun muassa henkilöstöravintoloita pyörittävä Antell hyödyntää tekoälyä asiakastyytyväisyyden nostamiseen ja asiakasmäärien ennustamiseen.

“Teknologiaa ei kannata käyttää teknologian vuoksi. Pitää tunnistaa ongelma, johon teknologiaa voi hyödyntää”, Lantto kertoo. Entä mikä arvo on kokeilemisen kulttuurilla ja hitaan datan keräämisellä?

Jaa näkemys

Uutiskirje

Jos olet valmis skaalaamaan liiketoimintaasi yli rajojen, Kasvuryhmä tarjoaa oivalluksia, yhteisöä ja tukea, joita tarvitset menestyäksesi.